reklam

Bedava 100 Sd Hediye ( bedavakbahar )

Stardoll asrın güzelliğini yapıp 100sd vardi.ama tabiki kural da koydu.100sd yi aldıktan sonra iki gün içerisinde harcamamız gerekiyor ve 50 puan üstü olmalı.eğer ss değilseniz pek eğlenceki olmayacak ama buna da şükür..
iyi eğlenceler....
Eğer 100 sd'yi alamadıysanız çıkış yapıp tekrar giriş yapın.
bedava 100 sd ve ss olma ve daha fazla sd kazanma bilgi adresi
http://www.stardoll.com/tr/campaigns/100million/index.php
Bu bedavayı sizlerle paylaşan bedavakbahar nickli takipçimizi 5/5 oylayın lütfen

34 yorum:

  1. yalan soylemeyın be olmuyor....

    YanıtlaSil
  2. yalancının teki nası olduğunu bile yamanış

    YanıtlaSil
  3. Oluyooo teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yapacağız süitime yazarmısın adım busebekk___.

      Sil
    2. ya nasıl oluyo biri yazssın yaaa

      Sil
    3. arkadaşlar www.stardollmagazineturkey.com.tr girin hepsi doğru elbise kodlaRI FALAN HEPSİ DOĞRU

      Sil
    4. arkadaşlar olmuyor bende de olmadı yalan söylüyorlar vakit harcadık.

      Sil
    5. nasılll

      Sil
  4. bu site bedava esya hayvan kıyafet oda sd sc vs. verıyo stardollar-up-program.weebly.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifremi istiyor bu veremem ya çalarsanız ?

      Sil
  5. Ziyaret edebilirsiniz. raicrazy

    YanıtlaSil
  6. denemeye bile gerek yok.çünkü yalan bu.ziyaret edebilirsiniz: sultannprenses :)

    YanıtlaSil
  7. ya biri yazsın nasıl yapıyoruz

    YanıtlaSil
  8. OLMUYO LAN YALAN ATMA YIN BU SİTEDEKİLİERİN NERDEYSE HİÇ BİRİ OLMUYO !

    YanıtlaSil
  9. bi kerede doğru düzgün bişey yapın amq !!!! neymiş asrın makyajıymış da bilmem ne :!! aq önce sen yap ondan sonra yaz ,!!!!!

    YanıtlaSil
  10. salaq onca saat ugrastırdı beni mal :DDD amqq

    YanıtlaSil
  11. madem herşeyi anlaıtyosunuz bari nasıl yapıldığınıda bi anlatın

    YanıtlaSil
  12. mallar 50 level üstü diyo altı demiyo

    YanıtlaSil
  13. sikişmek isteyen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN kirazmevsimime hesaba ziyaret et

      Sil
  14. daha yapmadım ama umarım olur bu arada süitime gelip 5/5 oylar msınız.

    YanıtlaSil
  15. bennn olmak istiom 100 sd hem ben ss yimde zaten

    YanıtlaSil
  16. BENİDE UGRAŞTIRDI PEZEVENKİN EVLATLARII LÜTFEN (KİRAZMEVSİMİME) KÜÇÜK HARFLERLE YAZIN BU ADRESİ ZİYARET EDİN VE OYLAYIN BUNLARI YAPINN BAZAAARDAN SİZEE HEEDİYEE

    YanıtlaSil
  17. olmuuomuş o yüzdn izlemicem

    YanıtlaSil

Yorum Ekleyin